Utställning ?



Nästa helg är det utställning här i Östersund. Då är Tova 4 månader så jag var lite sugen på att anmäla, men efter närmare eftertanke bestämde jag mig för att bara åka dit med henne och titta för miljötränings skull. Hon har fortfarande väldigt lätt för att jaga upp sig och skälla på folk och är väldigt misstänksam mot främlingar så vi avvaktar ett tag till med utställning. Vi behöver träna mera först. Hon är allra värst när det gäller barn. För att träna träffade vi min mans brorson somär 4 år förra veckan. Hon skällde hysteriskt från början men lugnade ner sig efter ett tag, men hela tiden  han fanns i rummet var hon otroligt vaksam på alla rörelser han gjorde. Vi har även varit utanför skolor bara gör att hon ska vänja sig vid att barn finns runt henne utan att de gör henne nåt. ja nog är det mycket träning som behövs alltid med den här lilla damen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0