Valparna 4 veckor

Ja då har påsken passerat då, sånt här godis hade vi i påskägget!
Det blev en påsk hemma i år eftersom vi hade dessa små att ta hand om. Massor av besök hade vi istället. Både såna som ville träffa oss tvåbenta samt några som ville träffa de fyrbenta. Det gick de gärna med på. 
Tidvis är det full fart i valphagen nu, men de kan också sova LÅÅÅNGA stunder. Särskilt när jag har planer på att fota dem eller ge dem ännu en smakportion köttfärsröra. De är lite dåliga på att äta det måste jag säga. Vet inte om jag har svårt att pricka in när de borde vara hungriga, men antingen sover de bara, eller vill bara leka eller bryr sig bara inte om det som bjuds utan väntar tills mamma kommer och erbjuder tutten istället... Hmmm, vet inte riktigt hur vi ska få till det här.
Här kommer i alla fall en söt gruppbild igen:
Fr.v ljusa tiken, Lilltiken, hanen och mellantiken.
Nu kommer några enskilda bilder på hanen:
 
 
Här kommer bilder på lilltiken (som inte är så liten längre):
 
 
 
 
Här kommer mellantiken:
 
 
 
Och så sist några på  ljusa tiken:
 
 
 
Allihop är i alla fall jättesöta och verkar vara glada och harmoniska valpar. Alla busar lika mycket, ingen utmärker sig hittills på något särskilt sätt. Busen har också fått bekanta sig lite med de små. Han älskar ju alla hundar så han tar såklart chansen då Tova inte är i närheten och vaktar sina telningar.
 
 
Jag ska lägga ut en film när de leker också så fort jag får chansen att filma då de är vakna lite längre.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0