Duktiga Tova!

Å vad jag är nöjd med min lilla tös!
I går var vi på agilityträning i ridhuset. Första gången efter jul. Man hade nästan abstinens eftersom det var så länge sedan sist. Gruppen före oss hade kört en klass 1 bana därför bestämde även vår grupp oss för att testa hel bana trots att de flesta hundarna är ganska gröna.   Efter uppvärmning på stationer som bestod av delar av banan körde vi hel bana. 
Tova grejade hela banan utan fel!  Visserligen belönade jag på kontaktfälten och hade en medhjälpare som lyfte platta tunneln, men ändå...   Jag var jättenöjd. Hon är ändå inte ens 15 månader. 8 -pinnar-slalom hade vi i banan. Inga problem.  Det bådar gott för framtiden!

Idag har jag varit ledig. Målat lite lister och när Örjan kom hem tapetserade vi en vägg. Vi fortsätter imorgon sedan jag jobbat.

Gick en promenad mot sjön med hundarna. Passade på att ta några bider på världens bästa Tova!



Alltid kan man hitta når spännande under snön!




Full fart när matte ropar, det kan ju vankas nåt gott!



Hej så länge, vi hörs när vi har nåt nytt att berätta!

Kommentarer
Postat av: mia kaleli

Heja Tova! Hoppas vi får ses framöver!/hälsn halvsyrran

ps. har du facebook? sök upp mig där isf.

2011-02-10 @ 19:31:35
URL: http://www.nogg.se/tuveklur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0