Valparna 6 dagar

Ja nu börjar de bli riktigt runda de små. Alla ökar bra i vikt. Mellantiken har gått om den ljusa tiken i vikt och väger nu mest. Jag kallar henne mellantiken eftersom hon kom ut som nr.2 av tikarna och är mittemellan de båda andra färgmässigt.
 
Fr v har vi Lilltiken(mörkast), mellantiken, Ljusa tiken och hannen.
 
 
Allt går fortfarande jättebra. Någon natt har det varit lite stökigt i valplådan med någon som pipit lite mycket. Jag tror det är lilltiken som piper mest.Hon verkar vara en liten ettrig sak som blir ilsken då hon inte kommer åt maten.Tova börjar kunna slita sig lite mer från sina valpar och har velat följa med på korta promenader flera gånger. I morse såg jag hur hon njöt av att få sträcka ut och springa med de andra hundarna efter skoterspåret.
 
Här kommer några foton på valparna en och en:
Lilltiken
Mellantiken
Ljusa tiken
Hanen 
 
Alla valparna har lite vitt på hakan eller bröstet också.
Jag återkommer med nya bilder när de öppnat ögonen.
Men till dess kommer här en liten film också....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det ska bli kul att följa dina valpar. Just nu är det lilltiken som är min favvo

Svar: Ha ,ha min med än så länge!
tovaioviken.blogg.se

2013-03-11 @ 18:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0